sobota, sierpnia 30, 2008

Gdynia MOJE MIASTO ....

- W moim mieście bezrobocie sięga w porywach wiatru 3% (to taka liczba, że ludzie nie pracują bo nie chcą a nie, że nie ma gdzie)

- W moim mieście wszystkie autobusy są nowe, nisko podłogowe, eleganckie, made in Germany

- W moim mieście jest super oldschoolowy dworzec (trochę śmierdzi ale nie można mieć wszystkiego)

- W moim mieście można polatać na paralotni

- W moim mieście się inwestuje - nie wiem w co konkretnie ale na pewno się inwestuje

- Moje miasto leży nad morzem, a wkoło bory i dąbrowy

- W moim mieście mieszkają najlepsi ludzie na świecie: N.H., K.W., O.S., O.P., G.L., K.B., G.G, A.A., K.K., G.K., M.L.,

- Moje miasto jako jedyne w Polsce jest zbudowane według jednego stylu architektonicznego : neojakiegośtam

- MOJE MIASTO JEST NA PLANSZY MONOPOLY


........... i Arka Gdynia....... i Arka Gdynia...... i Arka Gdynia*


*A Arka Gdynia jest w super, mega, hiper, ekstra-klasie.

PAMIĘTAJ. W moim mieście nigdy nie zostaniesz sam!!!

7 komentarzy:

Iga pisze...

Nie no, wszystko pięknie... Ale dla reszty świata i tak jesteście Gdańskiem :)

dramona pisze...

Nie no ..... Znajdę, zabiję, poćwiartuję. Chyba wiem czyja twarz jako pierwsza wyląduje na moim blogu ....:)

Iga pisze...

Nie rób tego Halinko... Bo zaśpiewam na Twoim ślubie.

Anonimowy pisze...

O nie! Nie będzie Gdańsk pluł nam w twarz!Gdynia moje miastoooo! Gdańsk to taka starsza brzydka i zgrzybiała siostra Gdyni. Każdy kto się trochę zna dobrze o tym wie! O! Dobra, rezygnuję z anonimowości, jak będę smucić to przynajmniej odważnie! :*

Iga pisze...

Dziewuszki, ja nie jestem z Trójmiasta, mnie wszystko jedno.. ja tylko Wam mówię, że dla reszty świata czy Pruszcz czy Wejherowo.. to zawsze i tak Gdańsk na to mówią.

Joanna K.-P. pisze...

Gdynia jest wspaniała, fantastyczna i DOBRZE RZĄDZONA, co w naszym kraju się rzadko zdarza.
No i faktycznie, nie ma drugiego takiego klubu jak ARKA, ARKA, ARKAAA!!
PS. Jestem tylko w połowie Gdynianką, ale gdy mnie pytają skąd jestem, to albo mówię, że z Grabiny, albo z Gdyni właśnie. Na pewno nie z paskudnego Sopotu :)

Anonimowy pisze...

Jesteśmy dumni z Naszej Wspaniałej Gdyni razem z Tobą, a za tą Arkę to masz mega plusa;)Więc chodź pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko !!! ;)