wtorek, października 21, 2008

Sławne psy

Zadziwiające ile jest sławnych psów na świecie:

Reksio, Lessie, Pluto, Cywil, Szarik, Pies który jeździł koleją (matko jakie to smente było...), Bethoven, Goffie (czy to był pies?), Łajka, As, 101 dalmatyńczyków, Saba, Biały Kieł, Tequila, Cerber, Rin Tin Tin (owczarek, który pierwszy był w telewizji), Idefix, Snoopy, Śliniak (z jakiegoś tam tasiemca), Pies Baskervillów, Zakochany kundel, Scooby Doo, Scrapi, Irasiad, Odie, Droopy, Astro, Chojrak tchórzliwy pies, Huckelberry, Pankracy, Toto (z czarnoksiężnika z Oz), Puszek Okruszek, Snoop Doggy Dog, pies Pawłowa, pies Ogrodnika, pies Pogrzebany, pies Ci Mordę Lizał (prawie jak francuskie nazwisko), psia Jego Mać, psia Krew, psia Kość, Scoti i Maxio (nasze lokalne sławy), Doggie Hauser (tu chyba przesadziłam)....

A koty....?


Może by się jakieś ze dwa znalazły ale nie przychodzi mi nic do głowy ;p Kto by tam chciał o kotach pisać czy tam filmy jakieś kręcić ;p

Czekam na lincz .... :))


Acha... i "Ania z Zielonego Wzgórza" - to syf !!!

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

kot Filemon i ten drugi, którego nie pamiętam.

ale raczej za nimi nie przepadam..

i ten RAMZES z "Siedem życzeń"

Anonimowy pisze...

A Bonifacy, a Behemot z "Mistrza i Małgorzaty", kot "Listonosza Pata" (warto mieć Siostrzeńca:D), a "Kot w butach", a Kot Mruczysław, a Mojra z mitologii pod czyją postacia przychodziła?:)I najważniejsze - od kogo pochodzi nazwisko naszego Brata Polonisty Adasia Miauczyńskiego?:))))
I chociaż nie lubisz kotów, i nie plakałas nad "Psem, ktory...", to Cię kocham, Alinko;)
Pisz tu częściej!!

Anonimowy pisze...

O nie stara, ta zniewaga krwi wymaga! Obrazę kotów to jeszcze przeboleję, ale Ani z Zielonego Wzgórza Ci nie daruję! Czuję się osobiście znieważona! Jak Ty się wychowałaś na Krowie i Kurczaku to ja się nie dziwię, że takich subtelności nie czujesz.

A to tylko dlatego, że sama chciałaś linczu masochistko!

dramona pisze...

Na jakiej Krowie i Kurczaku... ??? :))) Ja się wychowałam na Bevery Hills 90210 i na Gumisiach stara :))) Ale widzę, że niektórzy to jakieś wspomnienia rodem z zagrody mają :)))

Anonimowy pisze...

Z zagrody? Aaaaa, chodzi CI o to, że Beverly Hills jest dla bydła? Bo Ania dla subtelnych niewinnych panienek, takich, jak ja!

dramona pisze...

a ty, .... a ty, .... to nie mogłaś skumać "gdzie mieszkają zwierzęta" ... :))))

Anonimowy pisze...

Garfield

no - Bonifacy! Natalia ma lepszą pamięć.

i wlazł kotek na płotek i mruga, ładna to piosenka, niedługa; niedługa, niekrótka, bo w sam raz, zaśpiewaj koteczku jeszcze raz!

czy mamy coś takiego o psie?
pogodę pod psem zum bei spiel

dramona pisze...

"Łapy, łapy... cztery łapy...
Kto dogoni psa, kto dogoni psa..."

"Mój tata dał mi psa, pies cztery łapy ma ..."

"...rudy i nasz pies..."

Jakieś pytanka jeszcze ??? :)

Anonimowy pisze...

Oficjalny i definitywny

***FOCH****

Anonimowy pisze...

tego pierwszego nie znam, więc się nie liczy..