środa, września 03, 2008

Moja babcia nie jest moherowa !!!

Moja Babcia Janina z domu Silna jest super-babcią. Nie zdzierży PiS-u, a powiem więcej czynnie go bojkotuje. Nikt nie musiał zabierać jej dowodu na ostatnich wyborach bo to ona pierwsza stała w kolejce do urny. Zawsze zwraca się do mnie per Alinka-Malinka i mówi, że jestem najładniejsza i najmądrzejsza z całej rodziny (komplementuje tak oczywiście wszystkie swoje wnuki ale my udajemy, że o tym nie wiemy). Kiedyś zrobiła sobie odżywkę z pokrzywy i przez dwa tygodnie miała zielone włosy. Zawsze mówi, że "każdy musi swoje w życiu przeżyć" i kocha nas bezwarunkowo...
Moja babcia ma jedną, jedyną wadę .... Ogląda nałogowo Modę na Sukces, wie wszystko na temat Ridga i Sally Spectry, a gdy wybija odpowiednia godzina siada przed TV choćby się waliło i paliło.


Proszę zauważyć, że babcia z Touchpada korzysta a nie z jakiejś tam sobie myszki... :)

Ja za to jestem beznadziejną wnuczką bo bardzo rzadko ją odwiedzam ... :(

6 komentarzy:

Iga pisze...

Moja Babiczka mówi na Modę na sukces "Głupotki" . "O zaczynają się moje głupotki". I siedzi na fotelu i przeżywa strasznie. Wali pięścią w poręcz i mówi "jak to się źle skończy, to jak kopnę ten telewizor..."

dramona pisze...

To sie nigdy nie skończy w tym cały szkopuł ... :)

Anonimowy pisze...

ej, co chcesz od mody na sukces? kultowy serial. nikt nie ogląda, a wszyscy wiedzą, o co chodzi. to jak z piosenkami disco polo

Anonimowy pisze...

Ja jak nie oglądam kilka miesięcy i potem przez przypadek zobaczę jakiś odcinek, to mam wrażenie, ze ta akcja się w ogóle nie posuwa. Nawet aktorzy jakoś stoją w tym samym miejscu i chyba dokańczają to zdanie, co je wtedy urwali w połowie... To jest jakaś magia!

Anonimowy pisze...

Szacuneczek dla Babci!!! :)

Joanna K.-P. pisze...

Wielki szacun dla babci! Moja niestety nie podąża za nowościami i nawet obsługi komórki nie opanowała, choć wielokrotnie jej wszystko tłumaczyłam. Może kiedyś?
Pozdrawiam ciepło. Do jutra! :-)